Sürgősségi sütiszállítás, ha leesett a vércukorszintje!

Felhasználási és Szerződési Feltételek

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni sutiexpresszbolt.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.  

Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben a fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a szerződést, köteles – a közlése időpontjáig - a vállalkozásnak, az addig teljesített szolgáltatásával kapcsolatos arányos díját megfizetni. Amennyiben - legkésőbb 48 órán belül – nem kerül visszaigazolásra a megrendelés, akkor a megrendelő  mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, de PDF formátumban letölthető és kinyomtatható. Magatartási kódexre nem utal.

Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!

I.  Az üzemeltető adatai:

Cégnév: Kongo Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 2011 Budakalász, Bokros köz 5. B. ép. 1. em. 5. ajtó

Postacím: ua

Adószám: 32152436-2-13

Cégjegyzék szám: 13-09-224247

Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda:

Email cím: info@sutiexpresszbolt.hu

Telefon: +3670 241 0888

Kapcsolattartó: Szivák Zsolt

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató:

Illés Norbert ev.
Székhely: 2030 Érd, Ungvári utca 39
Email: info@minibolt.hu
Telefon: 06/20-234-4240

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház  élelmiszereket és italokat forgalmaz Budapest területén. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.  Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát, szállítási, csomagolási költséget tartalmazzák.

A minimális rendelési érték: 5 000 Ft.

A rendelés a nap 24 órájában leadható. Az adott napon 15 óráig leadott megrendelését a következő napon 10-15 óra között kerülnek kiszállításra. Amennyiben eltérő kiszállítást kérnek ezt a +3670 241 0888 telefonszámon vagy az info@sutiexpresszbolt.hu elérhetőségen kérem jelezni.

Lehetőség van egyedi torták rendelésére amelyeket előre egyeztetett időpontban tudunk kiszállítani.

 

1. Vásárlás  a regisztrációs űrlap kitöltésével: felhasználónév, és e-mailcím megadásával, történhet amelyről e-mailben visszaigazolást kap.

Regisztráció után regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését.

2. Vásárlás regisztráció nélkül. Ebben az esetben a termék kosárba helyzése után leadhatja a rendelését.

IV. Vásárlás - rendelés -  fizetés menete

1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése

Ha már regisztrált, úgy regisztrált vásárlóként felhasználónevével és jelszavával lépjen be és kezdje meg a vásárlást.  De nem kötelező regisztrálni. A termék kosárba helyezése után vagy folytatja a vásárlást vagy a "Rendelés" gombra kattint.

2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése

A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
Kosarának tartalmát bármikor törölheti. a termék előtti "Eltávolítás" négyzetre kattintva. (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a "Rendelés" gombra kattintva ezt megteheti.

3.  Rendelés lépései

3.1 Az adatok megadása:  A  "Rendelés" gombra kattintás után amennyiben még nem vásárolt a webáruházban,  itt megadhatja szállítási és számlázási címét, vagy a már  korábban megadott adatait módosíthatja és megjegyzést is fűzhet a rendeléshez.Redelést csak Budapst területéről fogadunk el!

Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Természetesen a felhasználó a megadott adatok javítását a Webáruházban található "Fiók karbantartása" menüpontban elvégezheti. Az adatokat csak először kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.

3.2 Szállítás: kiválaszthatja a termék átvételének módját:

3.2.2  Házhozszállítás

Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után e-mailben értesítjük.

3.3  Fizetés: kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének fizetési módját, de előtte még áttekintheti a rendelés adatait.

választhat:

3.3.1 Utánvét

A megrendelt termékek vételárát a vásárló a futárszolgálatnak fizeti ki készpénzben.

3.3.2. Banki utalás

Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt 

Gránit bank -nál vezetett 12100011-18832794 számú bankszámlaszámára kell utalni.

Az utalás kedvezményezettje KONGO Kft.

  Az utalás közlemény rovatában a megrendelés azonosítószámát fel kell tüntetni.

Előre utalás esetén kérjük várja meg az általunk kiállított számlát és csak azután indítsa el az átutalást.

4. A szerződési feltételek és az adatkezelési szabályzat elfogadása

Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia az adatkezelési szabályzatot és a szerződési feltételeket, amely egyben azt is jelenti, tudomásul veszi, hogy  a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

5. „Rendelés elfogadása” gombra kattintva adható le a rendelés.

  Amennyiben szükséges, a rendelés a „Vissza” gombbal módosítható és a rendelést bármikor megszakíthatja, és kosarának tartalmát törölheti.

Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.

6. Visszaigazoló email a rendelésről.  A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld a megadott email címére. Ha az email nem érkezne meg célszerű a spam mappát megnézni.

V. A termék átvétele, fizetés, szállítási díjak

1. Házhozszállítás 

A Webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását cégünk végzi

Amennyiben a megrendelt termék státusza „Készleten”, úgy a termékek szállítási határideje személyes átvételkor 1 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben a kiszállítás ezen határidőkön belül nem tud megvalósulni, a webáruház ügyfélszolgálata tájékoztatja a Vásárlót és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről.

A házhoz szállítással kapcsolatos információkat itt megtekintheti

Házhozszállítás esetén a termékeket a webáruház munkatársa csomagolja be, mely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra. Valamennyi csomag esetében mellékelten megtalálható a vásárlásról szóló blokk, és/vagy a termékek vételárát, valamint az egyéb járulékos költségeket tételesen tartalmazó áfa-s számla.

Az allergén táblázat IDE KATTINTVA tölthető le.

VI. Szavatosság

A megrendelt termékekre az átvételtől számítva 72 óra szavatosságot vállalunk. Amennyiben ez idő alatt minőség romlást észlel, jelezze elérhetőségeinken. Amennyiben kifogása jogos a megrendelt terméket újra kiszállítjuk.

VII. Elállás joga

Az elállási jog kizártsága

Az olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

 

VIII. Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az eladó alábbi elérhetőségein terjesztheti elő:

Email cím: info@sutiexpresszbolt.hu

Telefon: +3670 241 0888

A megrendelt termékekre az átvételtől számítva 72 óra szavatosságot vállalunk. Amennyiben ez idő alatt minőség romlást észlel, jelezze elérhetőségeinken. Amennyiben kifogása jogos a megrendelt terméket újra kiszállítjuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor az eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben. Az eladó jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket garanciális probléma esetén.

Amennyiben az eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:

FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁGOK ELÉRHETŐSÉGEI

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.

A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

 

A kérelemnek tartalmaznia kell

a.            a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,

b.            a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,

c.            ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,

d.            a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,

e.            a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését

f.             a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,

g.            a testület döntésére irányuló indítványt,

h.            a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:

http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Területileg illetékes Békéltető Testületek:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefonszám: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523

Fax: 06-76-501-538

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Telefonszám: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám:06-22-510-310

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszám: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszám: 06-36-429-612

Fax: 06-36-323-615

E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.

Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570

Fax: 06-56-510-628

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-026

Fax: 06-82-501-046

E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.

Telefonszám: 06-88-429-008

Fax: 06-88-412-150

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az Online vitarendezési platform itt érhető el.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

IX. Biztonság

A  webáruház Linux/PHP alapokon működő információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását

 

Kérdése van?

+36702410888
09:00 és 20:00 óra között
a hét minden napján


info@sutiexpresszbolt.hu



 

 

Partnereink